Zapraszamy Państwa dyrektorów i nauczycieli na coaching, który może Was wesprzeć w drodze do osiągnięcia takich celów jak np.:
  • wzmocnienie samooceny i wzrost wiary we własne możliwości,
  • bycie autentycznym versus bycie przynależnym do społeczności,
  • uznanie wartości podjętej decyzji,
  • zmiana miejsca pracy,
  • poprawa relacji w klasie,
  • poprawa relacji w radzie pedagogicznej,
  • wyjście ze stanu „zamrożenia” i in.
Cel pracy z coachem określa klient. Coach pomaga sformułować cel w taki sposób, aby był on realny, precyzyjny i ustawiony na poziomie możliwym do osiągnięcia przez klienta. Coaching jest narzędziem z obszaru rozwoju osobistego i zawodowego zorientowanym na rezultaty. W coachingu powstaje partnerska relacja, podczas której coach wspiera klienta w jak najlepszym wykorzystaniu jego potencjału na drodze do osiągnięcia zamierzonych rezultatów. Proces coachingowy odbywa się w formie regularnych spotkań – sesji, podczas których klient wybiera, na czym chce się skupić, a coach słuchając i zadając otwierające, skłaniające do przemyśleń pytania, pomaga klientowi w głębszym zrozumieniu swojej sytuacji oraz w precyzyjnym określeniu celów i sposobów ich realizacji. Coach, dzięki swojej wiedzy, znajomości skutecznych narzędzi i umiejętności ich zastosowania dąży do wydobycia rozwiązań i strategii z wnętrza klienta, wierzy, że klient jest z natury pełen pomysłów. Coach ukierunkowuje klienta na cel, wspiera go w identyfikowaniu i eliminowaniu przeszkód, jak również w dostrzeganiu i wykorzystaniu możliwości. Coaching nie jest doradztwem. Coach nie daje gotowych rozwiązań. Coach ma pytania, klient odpowiedzi. Coaching koncentruje się na tym, co jest teraz oraz ukierunkowuje na przyszłość i na rozwiązania. Coaching przyspiesza rozwój oraz przyczynia się do efektywniejszych działań i osiągania celów. Dzięki coachingowi pojedyncze osoby i organizacje szybciej się rozwijają i skuteczniej osiągają zamierzone rezultaty.